Termékek Menü

A TOP3 félelem

A TOP3 félelem, webshopos rendeléskor. És mit teszünk mi az Eszterkrém oldalon leadott rendelésekkor? 

1. Mégsem tetszett, amit rendeltél

2. Nem érkezett meg az áru, amit korábban már kifizettél

3. Az ügyfélszolgálat nem reagált semmit a panaszodra?

Válaszok a címszövegre kattintva... 

 

 

 

1. Mégsem tetszett, amit rendeltél

100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk a termékeinkre, mert úgy gondoljuk, hogy maximálisan elégedett leszel velük! Ha legnagyobb igyekezetünk ellenére mégsem vagy megelégedve, akkor kérlek keress meg telefonon vagy e-mailben, hogy tudjuk orvosolni a problémádat. Mindig szeretettel és konstruktívan állunk a kérdések elé. Kérlek az irritáció megelőzésére mindenképpen végezz bőrpróbát az első használat előtt, hiszen a bio és természetes anyagok is okozhatnak allergiás reakciót. (igen ritka esetben) Ha nem sikerül olyan megoldást találnunk, amilyet szeretnél, juttasd vissza hozzánk 14 napon belül, az eredeti számlával együtt a legalább 80%-ban megmaradt kencéket, és visszafizetjük a vételárát. (A postaköltséget, futárköltséget ebben az esetben nem tudjuk átvállalni.)
  Garanciám kizárólag a www.eszterkrem.hu oldalon megrendelt termékekre érvényes!

2. Nem érkezett meg az áru, amit korábban már kifizettél
Bármilyen módon is rendelted a kencéket, pontos nyomkövetéssel tudjuk megmondani, hogy hol tart a folyamat. (Általában 1-2 napon belül megérkezik   )

3. Az ügyfélszolgálat nem reagált semmit a panaszodra?
Eeeeeez szinte kizárt, de ha éppen nem tudjuk felvenni a telefont, néhány órán belül (de legkésőbb a következő munkanapon) visszahívunk, vagy válaszolunk az emailedre, és találunk választ a kérdésedre, megoldást a problémádra. 

Visszatart még valami? Kérdezz bátran e-mailben vagy telefonon!